۲۱ درصد ظرفیت سدهای خراسان رضوی تکمیل شده است نتایج کلی مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد آمار جالب از ازدواج‌های سایت همسریابی «همدم»! سقوط پراید در انتهای کوه‌های خلج مشهد، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت زمان خیساندن و پختن هر کدام از حبوبات چقدر است؟ ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید چراغچی و بولوار کوثر (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) چگونه مسئولیت‌پذیر باشیم؟ برای رفع سکسکه چه باید کرد؟ فواید فوق‌العاده‌ای که مصرف منظم تخم‌مرغ برای سلامتی دارد ضبط ۴۹۵ کبد و ۳ لاشه کشتار غیر مجاز روز عید قربان در خراسان رضوی زلزله تهران را لرزاند (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) تداوم رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها | اهواز همچنان در مدار ۵۰ درجه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) حقوق خرداد‌ماه ۱۴۰۳ معلمان امروز واریز می‌شود | زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ خواهد بود اسکان اضطراری ۳۰۰۰ نفر در زلزله کاشمر دستگیری شرور قمه‌کش در جنوب تهران
سرخط خبرها

بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی به وطن از یکم تیرماه ۱۴۰۳ | استقبال‌کنندگان به فرودگاه نیایند

  • کد خبر: ۲۳۴۵۲۳
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی به وطن از یکم تیرماه ۱۴۰۳ | استقبال‌کنندگان به فرودگاه نیایند
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت حاجیان در فرودگاه مشهد اندیشیده شده و از استقبال‌کنندگان می‌خواهیم مراسم استقبال را در منازل برگزار کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود امانی در نشست هماهنگی عملیات بازگشت زائران حج تمتع استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: نخستین گروه از زائران خراسان‌رضوی و شمالی ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه روز جمعه (یکم تیرماه ۱۴۰۳) با پرواز شماره ۳۵۸۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خواهند شد.

وی اضافه کرد: تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حاجیان اندیشه شده است و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت و با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمام سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان، برای سامان‌دهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله‌الحرام اقدام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: امسال بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ خردادماه در قالب ۴۷ پرواز از استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد به مکه و مدینه اعزام شدند.

فرودگاه مشهد در بازه زمانی اعزام و بازگشت زائران حج تمتع ۱۴۰۲، در میان ۲۱ فرودگاه کشور، دارای بیشترین آمار نشست‌وبرخاست و اعزام حج‌گزار بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->